tråkig x')

Haha, idag vid typ lunch, jag och mina små brorsor satt och berättade roliga saker och så säger min yngsta lillebrorsa Max, får jag berätta en rolig sak? Vi ba -Okej
Och så sitter han och berättar en skiiiiiit lång hisoria och vi ba aa okej men när kommer det roliga då han ba snart :D Så vi sitter och är skit exited och lyssnar och sen han ba : och sen så ropade fröken på oss och sa att vi skulle gå in, då gjorde vi det. Och så vart han helt tyst, jag ba - Okej, fortsätt.. Han ba: Men det är slut nu.
Jag och Leo ba haha du driver med oss ? x'd
Han ba neej ? hahahah , så vi satt typ 5 minuter och lyssnade på nåt som vi trodde skulle vara kul ..
Hhahah , störd asså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0