svar på tal


  bella' om FRÅGESTUND !:

vrf så vacker? ;o <3

Svar ; Har väl lärt mig av dig ;)<3


gabriella  FRÅGESTUND !: om

Vem e du kär i ?
Va e din favvo färg ?
Vilken låt är din favvo eller har du fler ?
Älskar du mig eller säger du de bara ?

Kramis <3

Svar; Jag är inte direkt ''kär'' i nån ;p
Blå,rosa och grön.
Min favvo låt just nu är typ Don omar -Danza kuduro
Även fast jag inte knr dig så bra så älskar jag dig för du är så otroligt snäll och en underbar vän!


NAOMI om FRÅGESTUND !:

Den bästa låten du hört i hela ditt liv? :P

Svar ; Hahah, svår fråga, finns så grymt många jätte bra låtar, men en som är en av dom bästa är Fronda -underbar


~ Kanya' om FRÅGESTUND !:

1. Din sommarplåga?
2. Bästa attraktion på grönan?
3. Planer inför sommaren(utomlands osv)
4. Gillar/älskar du Justin Bieber lika mycket som förut eller mer nu? :)
5. Har du märkt att vi har glidit isär & är inte lika mycket? ;O
6. Favorit bloggar?
7. MODELL NEXT! ♥
Älskar dig bästuus Johanna, vi får ta tag i det här och vara mer! :)


Svar; 1.Min sommar plåga är nog don omar-danza kuduro och snoopdog ft david guetta- Wet/sweat.
2.Poppen ;)
3.Kanske Frankrike, dalicalia (en veckas fotbolls cup i dalarna ;d)
Åka båt sen vet jag inte så mkt mer förutom typ grönan och bada osv :)
4.Nej det gör jag inte , var ju som galnast för typ 1 år sedan men jag är fortfarande förälskad i han, kommer ALDRIG släppa taget om han ;)
5.aah..
6.Din,Martinas,Leonies,Idas,och Irres :)
7. HAHA ;)
Älskar dig oxå ! <3


Neyat <3 om FRÅGESTUND !:

hur gml är du?
vilken är din favo serie?
går du på någon sport?

kram :)

Svar ; Jag fyller snart 13 :)
Typ famiy guy och desperat housewifes :)
Jag spelar fotbol, love it!


Johanna om FRÅGESTUND !:

Hur länge har du gått på fotboll? <3

Svar ; 6-7 år tror jag :)<3



Jessica Korpelainen ♥ om FRÅGESTUND !:

Pojkvän?
Strulat med? :)
Favorit film?
Favorit mat?
Husdjur?
Vad tycker du om FÅGLAR ? :D
haha älskar dig barndomsvän <3


Svar ; Nopp ;)
Ingen..
A nightmere on elm street ;d
Venne :)
Katt
Phahahaha wtf jessi :D?
älskar dig oxå ! <3


Alejandra om FRÅGESTUND !:

heej sötnos !
vem är din bästa vän ?
favvo färg ?
favvo film ?
favorit rätt ?
vänner eller familj ?
älskar du mig ;) ?
vad heter dina föräldrar ?
ÄLSKAR DIG SÖTIS :) <3


Svar ; Heeej :d
Kanya och Martina :)
Blå rosa o grön
a nightmere on elm street ;d
Vet inte
bådaa! men allra först Familj..
såklart jag älskar dig flummis :D
Min Mamma heter Anna min pappa heter Johnny, (låtsas pappa heter jocke o låtsas mamma heter Maria ) :p
Älskar dig oxå finaste!<3


Filippa om FRÅGESTUND !:

är du kär? är du tillsammans med nån? vem? :)

Svar ;Njaa inte kär.. nopp, ingen ;p



Moa :D om FRÅGESTUND !:

VEM e du kär i? ;)

LOVE YOU bästa!


Svar; Jag är inte kär i nån! ;p
Älskar dig grymt Moa ! <3

Olivia K-B om FRÅGESTUND !:

Vem gillar du ?
bästavän/bästavänner ?
ÄLSAKR DU mig?

älsakr dig fett mycke syster <3

Svar ; Ingen typ lr aah..
Martina o Kanya :)
Såklart, vem gör inte?

Älskar dig honey ! <3


det var allt ! Hoppas ni blev nöjda med svaren på era
frågor ? :)


Kommentarer
Postat av: Emma!

VART I DDALARNA?! OCH NÄR!?!!

2011-06-26 @ 00:18:56
URL: http://emaaaz.blogg.se/
Postat av: Emma!

VART I DDALARNA?! OCH NÄR!?!!

2011-06-26 @ 00:19:01
URL: http://emaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0