No life :p

TAGEN AV IDA :)

Lovar du att vara ärlig?
 Hmm, okej
Du heter? Johanna
Beronde av? Data typ
Vad behöver du mest just nu? Någon rolig att skratta med !
Vad tror folk om dig? Typ att jag e rolig, men jag vet inte vart dom får det ifrån ? :)
Vad får du oftast komplimanger för?  mina ögon
Hur imponerar man på dig? Genom att visa att man är en äkta person!
Brukar du skratta för dig själv? njaa, haahah okej ajg skulle va ärlig, ja de brukar jag x)
Var bor du? Bästa orten.. SKOGÅS!
Trivs du där? AA :D
Vad har du för mobil? Xperia x10 (stor vit)
Nästa mål i ditt liv? vene kanske att få bra betyg ? x)
Hur svarar du i mobilen? oftast hallå 
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: minns inte :P
Antal timmar sömn inatt? 8 och en halv. haha wtf , hur ska jag veta ? x'd
Sov du ensam? aa ?
Brukar du komma i tid? haha whaaat ?
När mår du bra? När jag inte mår dåligt ;)
När blev du fotad senast? venne ?
Hur känner du dig nu? uttråkad -.-
Vanligaste färg på dina kläder? vet faktist inte, olika, mest svart vit rosa kanske ? :)
Vem saknar du? dedu 
Favorit dryck på morgonen? Obooy såklary
När brukar du oftast gå och lägga dig? typ 11-12?  
Är du blyg? kaske i början när det är ny folk men sen går de väl över :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njaaa..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? VISA HUR EN ÄKTA KILLE SKA VARA!!
Är du nöjd med ditt liv? Aa
Vad är det värsta du vet? PLAYERS och falska ''vänner''
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? INTE MYCKET HAHAH
Vad längtar du till? Frankrike :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? nja, visa..
Vad är det finaste du fått?  venne
Om fem månader? Så är det snart julafton  
Om ett år? är det sommarlov ingen 
Du samlar på? inget ?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen tror jag beror på vad det gäller
Har du strumpor på dig nu? nej  haha vilken fråga !
Är det okej att gråta? ja såklart?
När grät du senast? igår, för Lema :/..
Bär du glasögon eller linser? inget av dom !
Vill du gifta dig? aa tror det
Ha barn? aa
Är du bra på att laga mat? asså om ni frågar mig så jaa, men frågar ni mina vänner så kanske ni får annat svar ..
Är du flygrädd? bara när planet ska lyfta eller landa
Tror du på ett liv efter döden? nej , bara att visa vlir andar
Bor dina föräldrar tillsammans? nopp
Vilken ögonfärg har du?  ibland har jag typ blå säger dom , sen ibland har jag gröna
Röker du? NEEEEJ FÖR FAN ! SÅ JÄVLA TÖNTIGT ATT RÖKA, BARA SLÖSERI MED TID PÅ LIVET!
Vad är det viktigaste i livet ?  Äkta vänner och familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0