Kanya bästavän...


 Kanya bästavän
 Vart ska jag börja, alla minnen vi delar, alla tårar vi delat alla skratt vi delat...
 Ditt namn får mig att tänka tillbaka på tiden då det var du och jag genom ALLT! Nu glider vi bara mer och mer, vi pratar knappt längre.. Jag saknar dig som fan gumman, går inte att beskriva, det är som att mista en vän. Minns du när du och Martina slaggade hos mig ? Hhahaha, skrattade som fan då. Och när du var här hos mig, när vi kollade på VÅRAN VIDEO :) ahahah shit vad vi garvade, glömmer aldrig! Jag har känt dig i 7 hela år, alla minnen med den underbara tjej som heter Kanya även kalad min bästavän, dom minnena är dom som stannar kvar föralltid.På utsidan kanske det inte märks men jag älskar dig grymt, och jag tänker på våra tider, varför blev det så här ? Vi glider för mycket, saknar dig gumman.Men jag vet att det kommer bli som förut, du och jag. Vi kommer ju dessutom gå i samma klass så hoppas vi blir lika tajta igen för jag saknar dig, vill ha tillbaka alla underbara minnen med dig och det ska jag se till at få oxå !
 Älskar dig bästis ♥







 
 förra sommaren :')
 
 
 finns 100000 fler bilder, men ingen bild kan ändå beskriva hur mycket jag älskar dig <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0