hiss&diss


Jag hissar verkligen sommaren !

 så härligt med sol och värme. Att bara kunna gå till stranden, ligga och bli brun, bada :) Härligt. Men visst, vem gillar inte sommaren lixom ?

Jag hissar även shopping!

Haha, typisk tjej grej ;) Men de e lixom bara så nice, visst ?
Finns inte så mycket att berätta om shoppingen men aa, hiss iaf :)

Sen så hissar jag FOTBOLL,

 
som fan! De e typ de bästa som finns, älskar både att spela och titta. När det gäller att titta på fotboll är det bara ett lag som gäller BARCA och när det gäller att spela är det ju solklart skogås ;)
Kärlek till fotboll ! :)



Jag dissar alla små fjortisar
 som typ tror att dom kan sjunga, springer runt och skriker som bebisar på grönan och aa, nåt jag stör mig på iaf, ta inte illa upp men tyvär* så är det bara så :)

Jag dissar även falska människor,

 som springer runt och snackar skit om alla, startar ryckten och kollar snet utan anledning osv osv..
Men ni fattar vad jag menar med falska människor. Men som tur är har jag mer äkta vänner än falska, alla ni vet vilka det är och jag älskar er :) <3

Sen dissar jag gettingar och festingar :s

Festingar e så äckliga, har själv haft en när jag va typ 7 ? euuuuww !
Och gettingar.. Vad är värre än gettingar ?-clowner,zombies & tandläkare men okej..




Kommentarer
Postat av: sarah

Ja , allt e super bra här :))

2011-06-16 @ 20:45:06
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0