visste ni att ?

Visste ni att jag fyller år om exakt 20 dagar ^^
Kul va? Fast jag har bara ett problem, jag vet inte vad jag ska göra på min födelsedag?..
Irre sa att man kan ha typ tjej middag och sånt, låter kul men vet inte..
Jag kan även ha poolparty men e inte så säker..
Man kan gå och bowla, sen äta middag. De frågade mamma om jag ville göra men aah..
Sen kan man bara va hemma och fira sig om man vill :)
Men jag tror att det står mellan Poolparty och bowling med middag !
Vad tycker ni ?
Pool party eller Bowling med middag ? :)



Kommentarer
Postat av: Hugo <3 <3 <3

öhm en fest där hugo får tårta och presenter?

2011-07-20 @ 14:21:51
Postat av: linnea

poolparty läött alla kommer faan älska de.... elr de berorpå var du sk ha poolpartyt :)

2011-07-20 @ 15:37:32
Postat av: Irre

Poolparty :D jag kommer väl hit på lördag kanske? :) om du vill , eller imorn kväll eller något <3

2011-07-20 @ 17:15:42
URL: http://irrees.blogg.se/
Postat av: ~ Kanya'

Pool party bästavän! :D ♥

2011-07-20 @ 21:42:57
URL: http://kanyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0